~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Tjoho hemma igen......

Av Cina - 29 september 2012 16:15

Och gud så skönt det var att få av sig skorna inte

bra att ha nya skor på sig när man ska gå mycket.

Mina fötter skriker "släpp ut oss" inte tusan vill dom vara instängda

i ett par skor, dom måste ju känna sig som "fångar" när de

inte är vana att vara det.

Jaja nu är vi iallafall hemma från Kopparbergsmarken.

Och det är STORT vill jag lova men så kul att gå där bland alla stånd ;)

Vart ett och annat inhandlat oxå

Fick tag i min tröja, men det vart 2 st för jag kunde inte välja vilken av

dom jag skulle ta.

KLICKBILDER

   

Ja så här ser dom ut om ni undrar.

Köpte sedan ett halssmycke som ser ut så här.

 

Köpte även en födelsedags present men den kan jag inte visa här

tyvärr för jag vet att personen läser min blogg =)


Ja sedan vart det hårt och mjukt hembakt tunnbröd, ostar i olika smaker 

och 1 kg kola (godis) som jag bara älskar.

Håkan köpte sig 2 par mysbyxor.

Monica köpte lite av varje oxå.

Träffade även på min älskade bror med fru.

Regna gjorde det lite då o då men inget som gjorde så mycket.

När vi åkte hem så stannade vi i Skinnskatteberg och åt mat.

Så nu är man verkligen belåten med dagen.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


 
 
lillis

lillis

29 september 2012 16:44

Så kul att du fick tag i tröjan du gått och tänkt på, bägge tröjorna kanonsnygga och även halsbandet var fint,och lite annat smått och gott fick du oxå tag på.
Förstår att dina fötter ville ut och ha lite luft
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

29 september 2012 17:29

Så fina tröjor du köpt jätte snygga

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 september 2012 21:53

Riktigt snygga tröjor, tur dom hade dom i år så som du väntat.
Kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin

29 september 2012 22:11

Snygga tröjor...vilken tur att de fanns i år oxå.Visst är det roligt att gå på marknad.Synd bara att det var regn,det förtar lite av glädjen:( Jag förstår du/ni är trötta i fötterna.Området är ganska stort.
Ha nu en lugn o skön söndag med kaffe,tunnbröd o god ost/kram

 
ansepanse

ansepanse

30 september 2012 11:20

vilka fina tröjor :) man kan verkligen göra fynd på marknader, förstår att dina fötter vill ut ur skorna efter en hel dag i nya skor
idag skiner solen här :) det är bara att tacka och ta emor
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

30 september 2012 12:11

Marknader är alltid kul att gå på och fina grejer köpte du ser jag.Idag är det kalas hos Micke och Netha eftersom Micke fyller år idag och i morgon fyller Martin 7 år så det blir som vanligt ihopslagna kalas för de båda.
Hoppas att du har en bra dag//Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 september 2012 15:49

Supersnygga koftor , förstår att du trånat efter dom i hela ett år :D så kul att du fick tag på dom!
Jätte fint halsband också , med ett fint budskap på!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

30 september 2012 16:41

Som jag skrev på Fb vika snygga kläder du köpt.
Har inte varit på Kopparbergsmarken på många år.
Nästa vecka är dom i Fjugesta på Sanna marken dit brukat vi åka Men de har allt på en stor åker och i nuläge kan det kanske vara geggigt efter allt regn Annar är det mycket omtyckt Sanna marken.
Hoppas du får en trevlig Söndagkväll
Kram Anita l

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 september 2012 23:54

Så kul att du hittade det du sökte på marknaden, jag trodde faktiskt det var finito efter ett år, men du har lyckan med dig. En härlig och fin kofta, halssmycket var också gulligt GRATTIS !
Tack för samtalet i dag och tusen tack för hjälpen.
Kram min vän och godnatt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards