~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Känner mig verkligen frusen

Av Cina - 30 september 2012 18:17

Usch och fy vad jag känner mig frusen idag.

Sol mitt på dagen men nu är det kallt som tusan.

Fryser inne i kroppen på något vis.

Fötterna är ömma oxå o benen känns stumma.

Men det är det värt jag fick ju mina tröjor/koftor

Tänk att det redan är oktober imorgon, fasiken va fort tiden går.

Tänker på att vi närmar oss vintern med stora steg nu.

Men läste i en tidning att vintern inte ska bli så hård

utan det blir milt okt, nov, dec och halva januari men sedan ska

det väl komma lite snö o bli lite kallt.

Det var 3 väderstationer som spått samma väder så

man skulle kunna lita på det till 99,9% men det

vet jag inte om jag gör.

Måndag imorgon igen och ny vecka och

denna vecka kommer att vara en bra vecka ;)

Imorgon måndag blir det att åka till apoteket

På onsdag är det dags för min lilla hemlis ;)

Torsdag hoppas jag på cirkel.

Ja sedan är veckan nästan slut.

Lördag kommer det matgäster (trevligt)


Nu önskar jag er en fin kommande vecka o en fin kväll  


 
 
Ingen bild

Karin

30 september 2012 19:12

Boa in dej i onepieceen...hoppas att du inte blir sjuk!!!
Ny vecka,ny månad ja hujedan mej vad tiden springer...snart jul sen semester o.sen
Ha så gott/kram

 
Bettan

Bettan

30 september 2012 23:00

Vilka fantastiskt fina koftor du köpte dig. Å hoppas självklart på en bild sedan även på presenten du ska ge bort =) Mkt bra val av smycke, vackert men även ett bra innehåll. Fånga dagen.... <3
Kan tro att du efter flera timmars promenader igår känner av detta i både fötter & ben idag. Å dina stackars fossingar som inte vill vara inlåsta =)
Önskar dig en god natt & fin kommande morgondag. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

30 september 2012 23:36

Tur hade du som hittade dom mysiga koftorna blir du trött på dom så skicka vidare. Jag har aldrig varit på marken i Kopparberg men får väl åka dit nästa år. Gillar ju marknader o loppisar. Måste fråga "har du inga strumpor i dina skor" och fryser du inte då även om dom såg jättevarma ut?
För mig är det fötter o ben som fryser in i skelettet så där byltar jag på mig resten av kroppen fryser sällan.
Har aldrig sett en röd orkide förut men i kväll hade både du o Sylwia bilder på dom vackra blommorna.
Dags för en natt med John Blund så jag säger sov gott.
Kram min vän.

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2012 00:00

Inte fryser jag heller, svalt ute,men skönt när man klär sig, inne är det nog för varmt, går oftast med linne fortfarande. Kan förstå att det känns i benen efter att du traskade omkring med nya skodon i går. Jag har inte tänkt på att det är oktober i morgon, jisses vart tog denna månad vägen. snart jul ju. Är nyfiken vad du nu skall göra på onsdag.
Kram och godnatt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 oktober 2012 06:21

God morgon i stugan!
Nu springer tiden i väg 0ch vi med den.
Hoppas att du känner dig lite bättre i dag och inte så frusen.
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

1 oktober 2012 10:29

Vad glad jag blir hoppas prognosen stämmer över vinter vädret det kommer vi att spara massor i el på Det enda man tänker på när vintern närmar sig vi har kall hyra 5552 det kan bli ca 3000 + varje månad. dec jan feb mars om det vill sig riktigt illa.
Så en varm vinter blir bra . Fryser ja det gör jag med men ännu har jag inte satt på värmen måste nog göra det i dag då små tjejerna kommer. Alicia 7 Maya 6 skall hämta dom på skolan.
Hoppas du känner dig bättre i benen lägg dom högt,
Ha en fin dag Kram min vän Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

1 oktober 2012 11:32

vad är det för hemligheter du ska göra tro :)
önskar dig en fin vecka också
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

1 oktober 2012 17:03

Nu blir man nyfiken vad du skall ha för dig, skit väder har vi här

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards