~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Shit oxå....

Av Cina - 23 oktober 2012 17:02

Idag fick jag ett mail från Apollo resor.

Först trodde jag det var ett skämt men så kollar

jag vidare och ser att det gällde Karins och min resa

28/8 2013 som vi hade beställ.

Och helt plötsligt ser jag att det står FREDAGEN den 30/8 2013

och det hade inte jag beställt så därför trodde jag det var ett skämt.

Så börjar jag kolla och ser att resan är den 30/8 2013 och att planet går kl 17:30

och anländer till Alanya 22:20 fattar inget först.

Kollar sedan hemresan och där står det hem 6/9 2013 kl 23:20

ankomst Arlanda 02:25 och jag säger hög VA FAN ÄR DETTA.

Ringer upp Apollo och frågar vad de menar med detta.

Fick till svar att det var de har dragit in onsdagsflygningarna

för det är för lite bokningar.....hur vet dom det redan nu!!!???

Men hur som haver så tog vi denna resa.

Fast det hade vart bättre för oss att åka den 28/8 kl 07:05

och kommit fram kl 11:55.

Och sedan åkt hem den 4/9 kl 12:55 o vart på Arlanda kl 16:00.

Tycker inte alls om att åka hem så sent som 23:20 får ju vänta hela dagen.

Och hotel rummet får man lämna kl 12:00 på dagen.

Men nu har vi tur så Memet fixar nog så vi får ha

vårat rum kvar till bussen kommer och hämtar oss.

Blir ju tråkigt om man inte har någonstans att ta vägen.

För man badar ju den dagen o så vill man ju duscha o fixa sig innan hemresa.

Men nu är det inget att göra åt detta utan bara att gilla läget

eller beställa en annan resa MEN det hoppar vi över vi tar denna.


Sol och fint hela dagen idag oxå.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  




 
 
ansepanse

ansepanse

23 oktober 2012 18:02

nej, hur kan de veta det redan nu att det inte blir så många bokningar den onsdagen, vilket strul
vi har inte haft någon sol idag, igenmulet har det varit :(
Sv: nej, vad gör din mans mobil för nytta om han inte tar den med sig när han åker någonstans
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

23 oktober 2012 18:35

Hur kan dom veta redan nu att det är för lite bokningar verkar väldigt konstigt. Men som du skriver det är väl bara att gilla läget.
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

23 oktober 2012 19:01

Ojdå redan bokat resa för nästa år

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 oktober 2012 22:08

Schitt att avresan inte blir som ni har planerat, men ni har ju tid på er att vänja er vid den nya tanken och resan kommer säkert att bli lika trevlig som övriga resor ni har gjort dit.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

23 oktober 2012 22:37

Visst är det konstigt att dom vet hur många som vill åka den tiden alla redan!Jaja vi kommer iaf ner o.hem igen;)
Välkomna/kram

 
Maria

Maria

23 oktober 2012 22:37

Resa på natten kanske inte är lika roligt men blir säkert jätte bra ändå.
Ha de bra/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Gittan

Gittan

24 oktober 2012 09:33

Ja vad dom ska strula..
Ving gjorde samma sak med vår resa
tre ggr.. det var då jag avbeställde min resa..

Men skönt du hade en dag med sol igår..
Hoppas du får en lika fin dag i dag.. Iaf utan regn..

Kramizzz

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 oktober 2012 14:35

Oj så det kan bli , men säger som du , hur kan dom redan nu avgöra att det är för få bokningar?! Knasigt.
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards