~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

V.I.P kväll....

Av Cina - 29 november 2012 11:02

Ikväll ska Sari, jag och barnen gå på V.I.P kväll på Erikslund.

Skall bli jätteskoj att komma ut på lite roligheter.

Tänkte köpa lite ljus och en till vas att sätta ljus i.

Sedan har jag en idé på en grej som jag skall försöka göra vi får

se om de har de saker som krävs till detta.

Kommer att visa bild på det om det blir något.

KLICKBILD

 


Just nu är Håkan på date med RITA ;)

Spännande när han kommer hem o se vilket Rita börjat med.

Blir flera sittningar för honom oxå.


Vitt med snö på backen idag och det småsnöar än

och det båser som tusan för det viner i fönsterna.

Usch o fy det ogillar jag.


Önskar er alla en fortsatt fin dag  

   


 
 
lillis

lillis

29 november 2012 12:28

Vad kul med en V.I.P kväll hoppas att du får tag i det du vill ha. Hoppas att Håkan får en bra date med Rita
Nu har det slutat att snöat hos mig
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 november 2012 13:12

vilken rolig kväll ni har inbokat :) tänk vad spännande barnen kommer att tycka att det är
så du har fått Håkan att tatuera sig också, J skulle nog aldrig göra det
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

29 november 2012 13:36

Hoppas ni får en helt underbar kväll :)
Spännande att se vad det är ni sätter på kroppen era :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

annemon

29 november 2012 15:12

Hejsan hoppas att ni får en bra kväll.Ser att du har pysslat en del med många olika bak. Härligt att få se Frans en fin liten kille.Tatuerung är inget för mig jag är alldelses för nålrädd inga plågor i onödan här, men ska bli kul att få se din senare.
Kram

 
Ruth

Ruth

29 november 2012 17:48

Hoppas verkligen att ni får en fin kväll på Erikslund, säkert mycket att titta på, smaka och köpa. Vi har ingen snö fått, men sett små korn i luften hela dagen, nu är det på nollan. Skall bli intressant att få höra om Håkans date med Rita och vad det blev där.
Ha en fin kväll.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 november 2012 18:45

Fy så ruggigt det är...fryser...längtar till sol o värme!!!
Ska bli spännande att se vad H.hittar på på sin date...för du visar väl kort?
Hoppas att ni andra får en trevlig VIP-kväll/kram

 
gerty

gerty

29 november 2012 21:39

Kul med VIP-kväll, här har det snöat lite vit på marken älskar ju snö

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

29 november 2012 23:01

Hejsan på kvällskvisten!
Nu är du nog hemma efter en toppenkväll kanske du hittade något fint att ta med hem.
Jag är nyfiken på din senaste tatuering men vilken tid det tar då du måste sitta still. Låter som om den blir riktigt snygg.
Jag ska åka tidigt till Fyrklövern i morgon för att vara där när Leif kommer och ta emot honom. Hoppas hans egna möbler o saker gör honom glad o lugn. Har sorterat ut cd-skivor att ta med som dom kan sätta på åt honom. Musik är en bra terapi och väcker minnen o känslor.
Ska försöka komma isäng nu och förhoppningsvis somna.
Önskar att ni får en tevlig adventshelg.
Kram.


 
Bettan

Bettan

29 november 2012 23:02

Men va mysigt med en VIP-kväll. Hoppas att du fick tag i det du sökte också så vi får se färdigt resultat =).Å självklart är jag nyfiken på Håkans Tatto.... Hoppas att det kommer många bilder inom det närmsta på det ni gör =)
Kramis på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

30 november 2012 00:31

Det kommer bli som en vacker målning på dig innan du är färdig, skall bli roligt att få se den när de e klart. Här har också snöat idag tycker de e fint.
Ha en skön första advent/kram

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards