~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Irriterad......

Av Cina - 10 december 2012 15:37

Tänk så irriterande det är att sitta och vänta på folk.

Har nu setat hela dagen och väntat på H*N

Men dagen är ju inte slut ännu.

Fast knappast troligt att H*N kommer nu.

Blir väl imorgon då, tänk om det var brådskande då.

Nu gäller det ju inte något brådskande så därför väntas det väl.

Ja jag den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Riktigt gråkallt idag -10 imorse och på em snöfall.


Igår städade jag dammsög, torkade golv, tvättade alla mattor.

Och så ställde jag fram dessa tomtar bara.

KLICKBILDER

   

Det får räcka med dessa i år oxå.


Både Håkan och jag är snoriga ingen höjdare att bli förkylda nu

kan jag tycka men men det är som det är.


Dessa foton tog jag igår när det var så himla kallt -19

     

Är fint med rimfrost på träden o solen ligger på lite.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagkväll  


   



 
 
lillis

lillis

10 december 2012 18:55

Håller med dig om att man blir förbaskad när man får sitta och vänta.
Så söta tomtarna är och mycket vackra kort du plåtat
Ha en skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

10 december 2012 22:17

Åh så fina vinterfoton!
Och era tomtefamiljer är verkligen super mysiga!
Hoppas ni kryar på er båda två!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

10 december 2012 22:31

Inte roligt att behöva vänta och vänta!!! Hoppas han kom...så du inte sitter o väntar fortfarande!!!
ja visst är det vitt och vackert ute nu!!! Och kylan håller i sig!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

10 december 2012 22:58

Den som väntar på nåt gott...det blev ju bra!!
Ha det bra o krya på er/kram

 
Ruth

Ruth

10 december 2012 23:02

Finns inget värre en att vänta på någon som inte dyker upp, det är irriterande värre.
Skall du inte sätta fram flera tomtar du som har så många fina, har du ledsnat på julen ?
Fina frostiga träd, fint fotat. Hoppas ni inte blir sjuka nu när det lackar mot jul.
Jag har fullt upp med att packa och greja.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

11 december 2012 08:55

Underbar frostiga träd du bjuder på. Å tomtarna börjar att kika fram i från vråna =). Å fyyy för att sitta å vänta. Hoppas att denne dök upp om en sent :/

Håller helt med dig om den hemska stickade one piece.... Jäääk, skulle inte bära den om ja så fick betalt för det =)

Det blir en ny volvo V70 Diesel denna gången & en automat =)
Önskar dig en fantastisk dag. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 december 2012 11:01

vilka fina tomtar, jag gillar speciellt dem som åker skridskor :)
fina bilder på frostnupna träd
ha nu en bra dag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards