~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Cina - 1 januari 2013 14:54

Godfortsättning på er alla mina bloggvänner o alla andra som läser.

(Har även sett att det är många som bara är nyfikna på vad som skrivs här)

Ja nu har Nyårsafton oxå vart.

Nu blickar vi framåt VÅREN för idag är det som en VÅR dag 

solen har tittat fram, fåglarna kvittrar och det droppar från taken.

Snön är det väl inte så mycket kvar av men det kommer säkert mera.

Ja vad gjorde vi igår då.....ja vi var ensamna hemma här och vi åt

lite mat och kollade lite på tv.

Men efter som jag inte mår 100% så gick jag o la mig och vaknade

kl 00:00 av att det lät som bomber utanför och så ringde

telefonen men Håkan var ju uppe som tur vad.

Jag bara vände mig om och snusade vidare.

Har en gräslig örvärk och hesheten och hostan sitter kvar

och bevarar jag hostan väl så får jag nog ha den kvar länge   

Sanna ringde till oss igår (ja familjen är ju i Umeå)

Och det enda hon pratade om var hennes kanin REX.

Så på torsdag kl 12:00 skall vi äntligen hämta hem honom.

KLICKBILDER

 

REX har oxå en FRU som heter BLOMMAN som oxå är till salu för 100:-

 

Oxå en söt liten krabat.



  En liten filmsnutt.

På årets första dag så går FRASSE   

Nu blir det fullrulle framåt.

Önskar er alla en God Fortsättning 2013  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards