~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Cina - 6 januari 2013 14:46


 

Ja nu äntligen så kan jag berätta om mitt projekt jag hade på gång.

För nu är det liksom klart!!!!

Måndagen den 22/4 klockan 18:00 blir det STORSEANS med PEHR TROLLSVEDEN.

i Hyresgästföreningens lokal Vallbygatan 8 i Kolbäck.

PRIS: 200:- per person + 40:- för fika med bröd.

Anmälan är bindande och det kan mest vara 35 personer.

Om någon är intresserad så kan ni skriva en kommentar

så skriver jag upp er.

Detta ser jag fram emot skall bli hur spännande som helst.


********************************************

Nu skall jag visa er lite bilder på mina liljor igen.

Otroligt vad vackra dom är när de slår ut.

KLICKBILDER

     

Kommer att köpa flera när dessa vissnar för dom är verkligen

mycket dekorativa tycker jag.


En grå och trist söndag är det.

Riktigt råkallt ute fast inga - grader just nu.

Tusen tack för alla kommentarer det värmer mitt hjärta.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards