~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Cina - 7 januari 2013 17:42

Ja vad säger man, inte trodde jag att det skulle

bli sådan respons på en storseans.

På mindre än ett dygn så har jag proppfullt med folk.

Så nu är det stopp tar inte in en enda till.

Folk står till och med på väntelistan om det blir återbud.

Det är ju över 3 månader kvar så mycket kan ju hända.

Och någon kan ju bli sjuk o det kan man ju inte rå för.

Det brukar oxå falla bort några precis innan.

Så då är det bra att ha reserver som vill komma.

Ska verkligen blir skoj detta och något att se fram emot.

Ikväll tittar vi på Tv och sista delen av Livet på andra sidan.

Och där kan ni ju se Pehr Trollsveden som kommer

att hålla i vår storseans.



Min hosta och heshet håller i sig.

Vänster öra har jag helt stopp i hör knappt något.

Har salva men hjälper ej, har kört revaxör hjälper ej, har hållt för näsan o blåst

hjälper ej det heller, fräst ut allt som finns i näsan men inte det heller hjälper,

blöder bara näsblod ju mer jag snyter.

Usch jobbigt läge innan det lossnar men jag brukar få så här

då jag är förkyld.

Bara att gilla läget.

Blir en helkväll vid tv.



Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards