~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Cina - 8 januari 2013 17:16

  THE KING   

  

Om ELVIS PRESLEY hade levat så skulle han ha fyllt 78 ÅR idag.

Han är den STORA KUNGEN för mig kommer aldrig att finns någon som han.


***************************************


Hade 70 besökare igår och 5 kommentarer MYCKET DÅLIGT tycker jag.

Har nog ganska så många nyfikna runt om.

Är det så himla svårt att skriva att JUST DU hälsat på.

Har mina trogna vänner som skriver en kommentar varje dag

och det TACKAR jag för.




Önskar alla en fortsatt fin kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards