~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Cina - 15 januari 2013 17:53

Fy så mycket gräsliga saker som händer ute i vårat samhälle.

Kan inte låta bli att skriva om det.

Natten till igår sköt en 24 årig kille ihjäl 2 st och en flicka

blev skjuten i axeln och sedan så tar killen sitt egna liv.

Man funderar ju vad det är som händer i huvet när man gör så här.

Alla var kompisar med varandra.

Stackars anhöriga säger jag bara.

Sedan så sticker en 50 årig man ner en kvinna med kniv på stora gatan mitt i stan här.

Och den 30 åriga kvinnan svävar väl i livsfara idag.

Inte nog med det en 26 åring i Enköping skjuter sig själv i huvet.

Mitt på eftermiddagen helt öppet.

Enköping giller cirka 3-4 mil från mig.

VAD ÄR DET SOM HÄNDER HUR TÄNKER FOLK.

Tycker att det är skrämmande faktiskt.

Och idag så har ju snöovädret gjort så det är kaos i trafiken

i mitt län det var vart 20-30 olyckor under dagen har

dom sagt på radion och man ska inte åka ut om man

inte nödvändigtvis behöver för det råder BLIXTHALKA.

Men tycker ändå att det är konstigt att det hänt så mycket

olyckor folk måste ju känna att det är halt o ta det för vad det är i väglag.

Men alla har så himla bråttom nu för tiden.


Jaja detta vart ett SVART inlägg men kände bara

att jag ville skriva av mig lite om detta.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  






Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards