~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Cina - 16 januari 2013 16:14

Idag blir det lite av allt känns det som.

Vaknade imorse och hade såååå ont i halsen och helt

totalt hes hördes inte ett pip.

Men drack varmt kaffe så lite röst fick jag tillbaka.

Undrar vad det är för skit man går och bär på.

Kanske man fått en släng av RS-viruset vem vet.

Hörde om detta virus på tv igårkväll.

Detta RS-virus går ju tydligen inte bara på spädbarn.

Jaja det går väl över så småning om.

Har sovit i 2 timmar på eftermiddagen o det är tusan inte likt mig.


Snöat hela förmiddagen idag så en massa snö har det kommit.

Nu vore jag tacksam och vi inte fick något mera.

Men jag tvivlar att min önskan går i uppfyllelse.



Hittade detta pyssel på nätet som jag tänkte visa

hur man kan göra av gamla strumpor.

Tycker det var ganska så fiffigt.

KLICKBILDER

 


Sedan om man har en gammal dörr så kan man göra så här

 

Men man måste ju ha plats för det oxå.

Tycker att idén var helt otroligt bra.


Ja ikväll tittar jag på Farmen och så Sveriges mästerkock

sedan får jag se vad det blir efter det.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdags em/kväll  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards