~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Cina - 23 januari 2013 17:01


 

Cirkeln igår var helt underbar som vanligt kan jag inte återge den.

Man måste vara med för att förstå detta.

Kan iallafall berätta att vi började med meditation och

i den meditationen träffade jag på min skyddsängel och mitt kraftdjur.

Sedan gav vi varandra healing oj säger jag bara det är underbart

att både få och att ge.

Jag vart så trött när jag kom hem och kroppen kändes

konstig men konstig på ett skönt sätt.

Somnade med ett leende på läpparna och tackade för kvällen.

Idag har jag vart så där behagligt trött o slapp i kroppen

inga spända muskler och ingen värk. 

TACK ANNA om du nu läser detta.

Jag gav healing till två person och jag vart så fruktansvärt

varm i mina händer att det nästan brändes.

HÄRLIG KÄNSLA.

Imorse hade vi -18,6 grader och under dagen har det ej var under -14

Kylan ska ju hålla i sig så det är bara att härda ut tyvärr.

Har tvättat kläderna som kom från Cellbes idag.

Vet ju att jag är knäpp men jag måste tvätta det.

Allt passade såååå bra så nu får det gärna bli vår och sommar.

Ikväll blire att kolla på farmen och Sveriges mästerkock.

Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards