~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Cina - 25 januari 2013 16:36

Börjar med en bild som jag verkligen gillar.

(har lov av Gunilla Dahlgren att använda hennes bilder)

  

Jag gillar detta citat   


En ryslig kall morgon med -21 grader och det går jag inte ut i.

Vi lunch-tid kom det smått smått med snö men det stannade av.

Just i skrivande stund så är det bara -7,5 så det går nog neråt nu.

Hoppas inte helgen blir så kall.


På söndag är vi bjudna bort på mat skall bli gott

och mycket trevligt.

Jag skall baka en rulltårta imorgon som jag ska ta med.

Det var ett nytt recept jag hittade och då får alltid

våra vänner vara försökskaniner   

Men jag vet att mannen i huset där borta är det mer än gärna.

Hoppas det inte blir misslyckat denna gång.


Inga planer för morgondagen ännu vad jag vet.

Varken Håkan eller jag är ju friska ännu men det

går väl åt rätt håll iallafall.

Svårt att bli av med skiten vi fått.

Måste bara få visa vad man kan göra med gamla bildäck

 


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards