~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Cina - 10 februari 2013 16:02

GRATTIS JONAS GARDELL detta var du värd

 

Börjar men en fin bild på två stycken MYCKET FINA MÄNNISKOR.


Som ni förstår sååå kollade jag på QX-GALAN i går kväll.

Tänk vilken VÄRME, KÄRLEK, UTSTRÅLNING man kände

det gick genom tv man blev helt varm i kroppen att

se dessa LYCKLIGA människor....ja det lyste faktiskt om dom alla.

Tänk om man fick gå på en enda sådan här QX-GALA i sitt liv.

Tror man skulle känna gemenskap direkt bland publiken.

Finns det biljetter till nästa år som man kan köpa så skulle jag

nog sjutton vilja gå.

Men den 3-4 augusti så åker Karin och jag upp till

Stockholm och sover på hotel och kolla på PRIDE FESTIVALEN.

Det har vi spikat nu.

Den 4 är det PRIDE PARADEN och den ska vi se.

Ska  bli såååå roligt att äntligen få se och vara med om detta.

Känner att vi har mycket att lära oss av de homosexuella.

Som t.ex tycka om varandra, acceptera varandra, vara snälla mot varandra,

att man får vara annorlunda, se glädjen med livet m.m

 

Ja detta var mitt inlägg om QX-GALAN som var min höjd punkt igår kväll.


******************************************

Så kommer vi då till Mello som var före.

Men om det kan jag bara säga en sak *SKIT*

Sean Banan vad har han att göra där han passar bäst på ett dagis 

i mitt tycke.

Tyckte nog att låt nr 5 var bra Erik & Tone om jag nu

skall tycka till, resten näääää inte alls i min smak.

Ja Pernilla, Jenny och Hanna hade man ju trott skulle

gå vidare men det var inte någon bra låt ändå.

Men hellre dom än Sean Banan (var nog bara barn som röstade)

Louise låt njaaa går väl an men där var det nog många som

sympati röstade.

Verkligen beklämmande att se hur hon vart ledd upp på scenen.

Unga människan och drabbad av MS usch ja livet är orättvist.

Men nu var det ju frågan om låten o inte personen.

Nog kan jag tycka att det  var bättre förr.

Skall nog sluta titta på detta.


Ja och här har det snöat även idag dock inga massor men

det kommer snöflingor ner hela tiden så där smått smått.

-5 grader och det känns som -20 för det blåser.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndags kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards