~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Cina - 11 februari 2013 17:49

 

Ja idag känner jag mig lite sur och arg.

Inte fasiken har dom ringt att de ska komma o kolla på min ugn.

Trodde de skulle komma idag måndag men nääääää.

Känner mig ju så handikappad utan ugn vill man baka nu

så kan man inte göra det *grrrrrr*

Undra hur länge man ska vänta.

Igår fick jag för mig att vi skulle äta hemgjort mos

och ugnsstekt falukorv men vadååååå ugnen på

250 grader o korven vart lite lite brun.

Jaja det är bara och vänta tills dom får tid.

Men för mig är en fungerande spis/ugn A&O


Idag har det oxå snöat nästan hela dagen fint fint o

så kommer det stora flingor ibland.

Och jag fryser som sjutton om hela kroppen.

Tror att min förkylning börjar om igen

har inte blivit frisk ännu från den förra.

För jag har ont i halsen och stopp i örat.

Långdragit detta verkar vara.


Ikväll blir det att kolla farmen och familjen annorlunda.

Fast nog saknar jag Fam Norrström.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards