~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Cina - 12 februari 2013 14:38

 

Imorse att jag och reta upp mig på dom som ska komma

och kolla ugnen, dom har alltså INTE kommit ännu.

Men jag tänkte jag bakar ändå.

Så sagt och gjort jag gjorde deg till frallor.

Och fick grädda dom på 250 grader istället för på 225 grader

och det vart lite gyllenbruna men klara inuti

Dåligt tycker jag att de inte kan komma.


Sedan fick vi fikagäster vid lunchtiden.

Det var Sari, Sanna och Frasse som ville ha fika.

Barnen kom med en Alla Hjärtans Present till oss.

KLICKBILDER

   

En från Frasse och en från Sanna.

Dessa vill man ju inte använda men dom säger att det funkar.

Men jag tror jag ska spara mina ;)


Så här glad blir man om man heter Frasse o får en bulle.

     

Han är för härlig denna lilla kille.


 

Sanna fick ju oxå bulle hon är inte 

riktigt frisk den lilla fröken.

Hon var på barnakuten i går har fått röda utslag

på hela kroppen o i ansiktet 2 kvällar på raken.

Men de kunde inte säga vad det var utan hon reagerar ju på något.

Hon fick nu medicin som hon ska äta en vecka o sedan

om det inte går bort så får man fixa en remiss till allergimottagningen

så får dom göra en prick test.

Att det skulle vara kaninen är kanske lite långsökt det tycket dom 

på sjukhuset oxå.

Hon har ju haft Rex i över en månad o före det Majken

och hon reagerar ju inte på våra katter.

Jaja det återstår o se vad det kan vara.


Sari hade med sig min nya väggtext som jag hade

betställt av M.

 

Och nu är den oxå på plats vart sååååå fint.


Ja ni det snöar hos mig idag oxå.

Så vädret kan jag inte skriva så mycket om.


Utan jag önskar er alla en fortsatt fin tisdag em/kväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards