~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Cina - 19 februari 2013 17:24

 

Vacker bild och visst längtar man till VÅREN när man ser den!!!!



Ja nu är det bara 9 dagar kvar tills nästa tatuerings omgång.

Som jag har längtat.

Denna gång blir det att göra klart ryggen och sedan denna på armen

 

Fick äntligen se den idag, min tatuerare Rita har ritat den.

Och jag bara ÄLSKAR den.


Annars har dagen rullat på fixat rotmos och kokat fläsklägg

och vi har precis ätit.


I förrgårkväll fick jag väldigt ont i bröstet.

Och igår började det igen när vi var och handlade.

Igårkväll var jag nog påväg till akuten för jag tänkte att

detta är en hjärtinfarkt för sååååååå ont gjorde det.

Ja nu har jag inte haft någon men jag hade jävulska smärtor.

Men jag tog en värktablett o gick o la  mig vid 22 och har

inte känt något idag så det var nog att jag burit tungt och att 

jag hostar ju ännu förbenade förkylning.

Ett tag tänkte jag oxå om det var kanske var en panikångest attack.

Men jag kände inte igen det onda.

Ja ja jag mår ganska så bra idag så någon hjärtinfarkt var det

väl säkert inte.


Just nu snöööööar det här *grrrrr*

Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards