~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Cina - 20 februari 2013 12:35


 

Härlig bild som ger mig massor med energi bara av att titta på den.



När jag var och tog prover i måndags så kändes det

lite konstigt i min vänstra arm den blev som bort domnad.

Tänkte väl inte mer på det utan vi for ju runt o handla.

När jag kom hem tog jag bort plåstret och det var ju ett blåmärke

som jag alltid brukar få.

Carina hon som stack mig är en van stickare o jätte duktig

känns inte när hon sticker.

Men det gjorde verkligen ont i min arm och jag fick inte

upp armen så jag kunde fixa håret.

På måndagkvällen var det sååååå onte men ni vet man

tänker det går väl över är väl inget att oja sig över ett vanlig venprov.

Sedan igårkväll så kollade jag verkligen på armen och upptäcker då en

stor påse på utsidan om armen ner mot armbågen och så gick den inåt oxå.

Sten hårt, varm, blå, grön, svart och gjorde förbaskat ont.

Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och rådfrågade för så här

har jag aldrig blivit tidigare, hon rådfrågade i sin tur sin kollega

som tycket hon skulle ringa en jour läkare o det gjorde hon.

Och den DR sa att det var inget för jouren utan jag skulle åka  in till akuten.

Men jag sa nääää det gör jag inte för jag var ju inte påverkad av detta,

mer än att det gjorde ont.

Dom befarade att det var en artär som stod och rann efter som jag 

hade den där påsen den rymdes i min handflata så stor var den.

Ja sa iallafall att jag avvaktar tills idag och om det inte var bättre

skulle jag kontakta min vård central.

Idag gör det ont men inte lika svullen.

KLICKBILDER

   

Så här ser jag ut idag ingen fin syn men det går nog snart över.


Idag skall jag ta mig ner till posten och hämta ut mina två paket.

Snö i luften idag oxå och det blåser så det yr.

Nu har dom vart här och kollat ugnen de bytte termostat.

Inte endag för tidigt så nu ska vi se om den funkar igen.



Önskar er alla en fin onsdag.  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards