~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Cina - 10 mars 2013 16:46

 

Ni får njuta av denna bild idag.


Ja så kom då febern med halsont som ett brev på posten

 

Så jag har nog tillbringat hela eftermiddagen under filten på soffan.

Hoppas bara det stannar här nu och går över för detta vill jag inte.

Men kanske inte var så oväntat när Håkan oxå är sjuk.

Tur att det  var skidor på tv som man kunde kolla på.

Tycker nog att det räcker nu med sjukt här hemma.

Fast det är verkligen många som är sjuka och som sjuknar om.


Idag bad Håkan vårna grann pojke fixa min cykel.

Var visst punka på bakdäcket men nu är den hel igen.

Så nu kan man cykla upp till affären skönt att slippa

bära tunga kassar.


Imorse var det över -9 grader och det har vart kallt

hela dagen tur att man inte behöver gå ut idag iallafall.


Usch jag är så himla långhårig måste klippa mig.

Men min frissa verkar inte ha tid med mig.

Så jag kanske får se mig efter en ny.

Kanske är bra så man inte fastnar i samma frisyr hela tiden.

Vi får väl se hur det blir med den saken.

Fast jag tycker det är jobbigt att byta frissa.


Ja igår vann då Robin Stjernberg och det var väl den bästa

låten i det startfältet tycker jag.

Är bara glad att det inte vart Sean Banan.

Han ska hålla sig på dagis och förskolor där går han ju hem.

Elak var jag nu men det bjuder jag på idag.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards