~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Cina - 11 mars 2013 17:45

 

Två fina ugglor blir dagens bild.

Ja jag undrar så vart VÅREN är inte är den här hos mig.

Imorse var det -15 grader lite för mycket just nu tycker jag. 

Men det är bara att gilla läget.

Där det är lä mot en vägg till exempel är det ljuvligt i solen. 


På förmiddagen tag jag cykeln och hojade ner till affären.

Jag orkar inte bära kassarna hem så då är cykeln bra att packa på. 

Blir så när Håkan är sjuk då jag inget körkort har.

Vid kvart i två kom min bror och hämtade mig

jag var med honom och köpte målarfärg han ska måla en hall

 och ett litet sovrum.

Var lite smakråd eller nääää han hade redan kollat ut färgen.
Blir kanon när det blir klart.

När jag kom hem så satte jag in kålpuddiingen i ugen 

och kommer på "hur dum får man bli när man inte har en ugn som funkar"
Men jag hade ju redan gjort den så det tog 1 tim och 45 min att få den klar. 

Kjelle som var här i fredags ringde på dörren idag 

och jag tänkte nu kommer han o ska fixa med något.

Men näääää han frågade om han glömt ett verktyg kvar här 

Så sa han har ni provat ugnen.....men va fan är väl ingen ide att prova

när vi vet att det är fel på den. 

Jag blir snart knäpp på detta helvete.

Jaha nu går vi in i finalveckan av farmen fytusan så 

spännade det ska bli........

Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

























Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards