~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Cina - 19 mars 2013 14:15

 

Ännu en vacker bild i mitt tycke.....


Nu är jag banne mig trött på denna skitugn.
Ringt kvartersvärden igår o han sa att killen KANSKE skulle komma idag.
Ringt hyresgästföreningen idag de lämnar iväg ärendet till en handläggare.
Ringt områdeschefen precis nu och nu ligger det hos henne vad hon kan göra hon skulle ringa kvartersvärden så nu blir det väl sura miner.
MEN DET ENDA JAG KRÄVER ÄR ATT HA EN UGN SOM FUNKAR!!!!!!!!!!!!


***********************************************

Fast lite roligt har jag i bagaget oxå.

Skrev ju igår att jag och Karin A skulle åka bort 20-21 maj.

Och vi kliver ombord på denna båt.

 

Så nu skall vi ut och roa oss ska bli så kul att få komma iväg på något.

Har inte vart iväg på någon kryssning sedan i juni så nu är det på tiden.

Vi ska äta gott och må gott båda två.

Längtar redan att få åka.

Fast först blir det ju Stor Seans med Pehr Trollsveden

den 22 april det blir oxå väldigt roligt o spännande.


Idag har vi en mycket kall och blåsig o snöig dag.

-10 imorse men känns som -20.

Är verkligen så trött på denna kyla och blåst nu.

Men det är ju bara att gilla läget för man kan inte göra något åt det.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdags em/kväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards