~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

En avslagen långfredag.....

Av Cina - 29 mars 2013 16:59

 

GLAD PÅSK MINA BLOGGLÄSARE  



Usch vilken avslagen dag det är idag, sitter nog kvar sedan

man var barn och allt var annorlunda mot idag.

Ja ni vet ju hur det var, allt var stängt och  inget på tv.

Men ikväll är det iallafall LET´S DANCE alltid något

att kolla på det ska bli såååå spännande.


Idag tog vi en tur över till Fam Olsson.

På en snabb fika bara.

KLICKBILDER

 

Tog detta foto på REX idag.

Han mår bara bra och han hade växt tyckte jag.


Och nu har jag gjort VÅR för mina fötter.

 

Jaaaaa då ni ser rätt utan strumpor i skorna.

Orkar inte med stövlar längre, fötterna skriker

SLÄPP UT OSS NUUUUU   

Och det gjorde jag och dom sa GUD VAD UNDERBART.


Hoppas ni alla har/får en Trevlig Kväll   
 




 
 
Corina

Corina

29 mars 2013 17:18

Glaaaaad Påsk ! Här blir det ryggläge i soffan efter middagen. Tror jag har en förkylning på g och det gillas inte alls !!

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 mars 2013 17:47

Åh vilken nostalgisk bild du hittat:)
Jag har varit i Skbg idag,blev bjuden på halomipanerad kycklingfile´.Det var såå gott!
Nu vilar jag lite innan jag ska fixa till mej.Dans i Arboga till Casanova´s.Missar tyvärr Let´s dance men det går väl i repris imorgon el.söndag
Ha en fortsatt fin påsk/kram

 
Malin

Malin

29 mars 2013 21:27

Önskar er också en fin påsk :) Kram kram

http://Tre Kronor S.10 Avsnitt 10 Del 3/5

 
lillis

lillis

30 mars 2013 06:55

Glad Påsk på er!
Du menar väl inte att du är utan strumpor.
Så fin Rex är
Ha en bra och skön Påskafton vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Suzanne

30 mars 2013 08:48

Även jag kände av långfredagens gamla vånda. Det var nog första gången sedan -60-talet. Trist var det då och trist var det igår. Var bor du som redan nu kan ta av strumpor och sätta på finskor? Själv går jag fortfarande med dubb på stövlarna. Hahaha

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2013 10:58

vad söt han är den lille kaninen :) men frös du inte om fötterna vännen? jag har fortfarande vinterkängorna på
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 mars 2013 14:23

SV: Tror det heter näversöm, Gullan har sytt denna duk som låg under hönan med fjädrarna.
Let´s Dance gick inte mig förbi heller, men vem är årets pajas ? det brukar alltid vara med en sådan.
Blev inspirerad av att göra en egen kvastfigur i slänten mot vägen när jag såg fotot du hade här inne. Tycker den ser läbbig ut och folk bromsar in sina bilar när dem passerar.

Näää, vad har du satt på fötterna ? så varmt är det inte ute, hoppas du inte blir sjuk nu när du har fått sådana vårkänslor i kroppen, det kan straffa sig.

Önskar er en fin påskdag.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards