~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Cina - 1 april 2013 17:35

  

 Idag får ni titta på denna bild.....


Ja igår var Karin A och jag ut till Skultuna Largårn och dansade. 

Det var en nostalgi tripp må jag säga.

Inte vart där på 13 år räknade jag ut.

Allt så ut precis som det gjorde förr i tiden inget

var förändrat men kände sig som hemma.

5 gamla uvar som gick där för 13 år sedan fanns i publiken.

Så det vart kramar och mycket prat om hur det var förr på Lagårn.

Dansa jag det fick vi göra.

Jag vart ju väldigt yr i huvet (inte druckit alkohol)

Men det var väldigt kul.

Lyssnade ju oxå på mycket bra dansmusik.

Synd att det var så lite folk bara.

Alla var i Karins och min ålder o mer där till.

Nykter och städad publik alla dansade.

Vi åkte hem vid 23:00 Karin skulle börja

jobba 6:45 - 15:00 så hon behövde nog sova.

Hon hade ju jobbat till 18:00 igår kväll oxå.

KLICKBILDER

 

Orginalet fotade jag.




 

Även årtalet som var 1987.

RAL = Rolf Albert Larsson.

   

 

Även denna dekal satt kvar och den gjorde han

och jag i screentryck på den tiden.

Alltså förhand.



 

Och sedan en titt i mörkret av de som dansade.

Ja det var lite om min kväll igår.

Idag har jag gått på sparlåga, men jag tog cykeln 

ner till affären för att köpa lite matbröd.

Men näää gammalt bröd köper jag inte

så jag köpte jäst och så cyklade jag hem och nu har jag bakat

frallor typ källarfrallor.

 

Första plåten är gräddad just här.

Nu önskar jag er en bra avslutning på Påsken    
 

   














Av Cina - 1 april 2013 10:03

 

Satt och surfade runt igår och hamnade på 
www.Metrojobb.se och där ser jag att det finns 
7094 lediga jobb.
Tänkte då hur många som söker varje jobb.
Vilken tid det tar idag att skriva sitt CV 
jag har då aldrig skrivit ett sådant.
Efter som jag är till åren kommen så sökte man
ju på sina skolbetyg på den tiden.
Många säger att det finns inte jobb att få.
Fast jag tror söker man så finner man.
Och så får man nog ta det som bjuds för att
senare kanske byta eller man kanske kan jobba
upp sig inom det företag man blir anställd.
Ibland får man nog kanske inte jobb inom det
man är utbildad till heller.
Ja det var lite tankar jag fick när jag hamnade på denna sida.


Önskar alla en fin dag  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards