~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Cina - 2 april 2013 19:16

 

Detta är väl en dröm för småbarn att få en lite hundvalp.......


Imorse var Håkan till medicinmottagningen och tog sina prover 

nu skall han till endokrinologen den 9 april så får vi väl höra

vad det kan vara för fel på honom.

Det har vart sol hela dagen och jag hade tänkt att sätta

mig ute ett tag men näää det var kallt tyckte jag.

Man vill just nu börja städa altanen men det går ju inte att

sitta där ännu.


Vi fick fikagäster nu på kvällskvisten.

Patrik o Sari och barnen kom med en blomma

till Håkan, det var ju hans födelsedag igår.

Ja det är inget aprilskämt utan han fyller den 1 april.


Nu är det kväller o jag ska bänka mig vid tv en stund hade jag tänkt.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards