~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Cina - 6 april 2013 17:51

Idag fyller min bror Christer år........ GRATTIS TILL DIG

 

Detta foto är ju då ett tag sedan exakt hur många år vet jag inte.

Men jag gissar att det är 25-26 år sedan.

Fast jag kommer ihåg detta som om det var igår   


Nu på eftermiddagen så gick jag ut på altan

för jag tyckte det surrade så konstigt och vad fick jag se.....

Jo denna slöa stora humla.

KLICKBILD

 

Var ju tvungen att rädda den ut i friheten.

Annars hade katterna börjat leka med den.

Tycker detta var ett VÅR TECKEN.

Fast det står i tidningen idag att det ska bli snö ingen.

Hoppas verkligen att dom har fel.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagkväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards