~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Cina - 26 april 2013 15:59

 

Idag får ni denna bild gjord av bara en massa frukt....mmmm gott


Igår var jag ju ner till affären och handla och

då köpte jag 6 mandariner/clementiner.

Köpte bara några få då dom brukar vara såååå sura

denna årstid.

Vi skulle igår kväll prov smaka och jösses amalia vad goda dom var.

Ja vi åt upp dom där 6 jag köpt.

På förmiddagen så åkte jag ner till affären och köpt en hel stor påse.

KLICKBILDER

 

Köp dessa dom de finns i din affär namnet är JAFFA ORRI

Lovar att du inte blir besviken.

Apelsinerna är oxå mycket goda nu.


Håkan var till sjukhuset imorse och tog alla prover så nu är det klart.

Är nu bara och vänta på svar o vidare åtgärd.


Posten kom idag men min nya kortlek

  

Så nu skall jag börja tolka dessa djurkort.

Få se hur det går, men det ska nog gå bra.


Vart inget städande idag på altanen det var så kallt

och så regnade det imorse.

Nu får vi sikta på att det blir fint i helgen.

Fast imorgon ska vi på 40-årsfest, ja en liten stund 

iallafall.

Sedan på söndag är det cirkel igen.

Måndag inget vad jag vet nu.

Tisdag sista april o då ska jag ha en heldag med Rita   


Ikväll får vi ta på oss dansskorna igen, ska bli spännande.


Nu önskar jag er alla en fin fredags eftermiddag/kväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards