~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Tatueringen i bild.....

Av Cina - 1 maj 2013 15:16

 

Idag får ni denna vackra bild och drömma er bort.....jag gör det   

Ja ni ville ju se min tatuering och det ska ni få göra.

Rita hade tagit ett foto när den var klar igår.

KLICKBILDER

 

Detta är alltså min rygg på höger sida.

Nu skall det dit en sak till på måndag.

Och det är denna.

 

Denna är ju oxå så himla fin.

Ja sedan är det lite vitt som ska in i det jag

redan gjort i höstas och i vintras.

Efter måndag blir det ett uppehåll till hösten.

På sommaren vill jag inte tatuera mig då det inte

är bra att göra det då det är varmt.

Nog om detta nu!!!!


Imorse cyklade jag ner till affären och handlade.

Och fick för mig att vi skulle ha kåldolmar idag.

Det är jag inte gjort på evigheter.

Håkan gilla kålpudding bättre men nu får han hålla till godo med dolmar.

Han mår inte så bra igen orken tar slut.

Tycker han har vart riktigt pigg ett par dagar.

Så idag fick jag säga ifrån healingen till en vän.

Men det kommer flera dagar.


En riktigt fin 1 MAJ har vi oxå.

Solen skiner och fåglarna kvittrar på som sjutton.

Mina duvor har ju återkommit o de är så söta.

Dom kuttrar o kela med varandra såååå söta.


Idag har jag även använt detta på mina fötter

 

Är sockor som man sätter på fötterna

och låter värka i 60 min.

Du ska oxå ha ett par strumpor utan på.

Sedan efter 10 dagar så har du barn fötter.

Allt rasar bort.

Googla på FOOTNER så kan du både se och läsa om detta.

Just nu extra pris 199:-.

Bror min gjorde det förra veckan och nu rasar allt dött bort på honom.



Nu önskar jag er en fortsatt fin eftermiddag  



 
 
Ingen bild

Rosie

1 maj 2013 16:06

Så himla fina tatueringar, men damansiktet måste ha känts rejält för det är ju så mycket på den + alla skuggningar.

Googlade på sockorna men hittade inget pris tyvärr och det vill man ju gärna veta.
Kram

 
Ingen bild

Hulda här igen

1 maj 2013 16:57

Väldigt vackra bilder. En dag framöver när det läkt till hoppas jag och säkerligen andra också att du visar en bild på din ryggtavla, lite på avstånd så vi får liksom se helheten. Det är alltid intressant att se för en nyfiken Hulda åtminstingen.
Önskar dig och fam en skön 1 maj. Här skiner solen och det gör det säkert hos dig också. Tjingeling på dig !!
Kramiz

 
lillisl

lillisl

1 maj 2013 19:34

Vacker bild som alltid
Tatueringen är så snygg och den som du skall göra på måndag är också fin.
Tråkigt att Håkan inte mår bra, hoppas att han snart piggar på sig
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

1 maj 2013 20:44

Läcker tatuering...ska bli kul att se hela ryggen;)
Stackars Håkan,låter inge vidare att orken försvunnit igen.Hoppas att den snart återvänder.
Du får berätta om "sockorna"lever upp till sitt reklambud.
Ha en fortsatt bra 1:a maj/kram

 
Ruth

Ruth

2 maj 2013 00:03

En rogivande och fin bild som alltid.
Tatueringsbilden är fin, skall den fyllas med flera färger sedan? Gratulera till åter en utsmyckning.

Vet andra som har provat detta mirakel på sina fötter och är väldigt nöjda med resultatet. Jag sitter i ett fotbad och använder en grov fotfil och har alltid fina fötter.

Nu är vi inne i maj månad hoppas din efterlängtade sommar kommer nu snart, då gnäller vi för att det är för varmt hehe.

Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 maj 2013 08:32

Åh vad snygg, och vad fint det kommer bli med den där som du skall göra till :D wow asså!
Smart att göra ett uppehåll över sommaren :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

2 maj 2013 08:59

Tatueringen är hur fin som helst ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards