~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Cina - 3 maj 2013 17:17

Idag får ni denna underbara bild.....tolka den bäst ni vill



Usch man är ju helt dag vild nu när det har vart helg mitt i veckan.

Och så var ju Let´s dance igår kväll och då är det liksom fredag för mig.

Läste att Sofia hade magblödning vad nu detta innebar vet jag inte.

Usch så det kan bli tyckte synd om dom igår.

Men tyvärr är det väl sånt som kan hända.


Så jag har tyckt att det vart lördag idag.

Ja så det kan bli när man inte tänker efter.

Idag har det vart sol o moln och blåst.

Hoppas värmen kommer snart på riktigt.

Tur säger jag att man har en resa i höst att se fram emot.


Har väl inte så mycket mer att skriva om idag.


Nu väntar jag in måndagen då jag åter ska ha

en träff med Rita   


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll.  



   



      

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards