~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Cina - 16 maj 2013 17:16

 

Idag får ni gotta er i denna vackra bild......


Idag på förmiddagen så lekte jag trädgårdsmästare.

Jag fixade till lite ute och så klippte jag gräset.

Nu när Håkan inte orkar så får man ju göra allt själv 

och det är tungt ska jag säga.

Är man van att man är två som hjälps åt så blir det

betungande att göra allt själv.

Men men det går man får ta lite pö om pö så fixar det sig.

Tog även dessa bilder idag på våran allmänning.

KLICKBILDER

   

Detta är ett riktigt gammalt körsbärsträd som står i full blom

Man når inte upp till bären o inte hinner man heller

för fåglarna blir som galna när de mognat.


   

Gullvivan växer i gräsmattan och jag ville inte klippa

bort den med gräsklipparen.

Sedan är det min julros som nu blommar för fullt. 


Idag har vi haft ett underbart sommar väder så härligt 

varmt och skönt, njuter i fulla drag.


Imorgon skall jag klippa mig skall bli såååå skönt.

Sedan till polisen efter det och där kommer

jag väl att få sitta hela dagen kanske.

Jaja det får ta den tid det tar.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


      


    


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards