~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Cina - 17 maj 2013 17:21

 

Idag får ni gotta er i denna bild........


Imorse vid ).30 så kom Sari och Frasse och hämtade mig

och körde mig till frissan.

Efter att jag var klar hos frissan så körde hon mig

till polishuset och där sa vi hejdå.

Jag går in och tänker PUH här får jag sitta.

Tittar vilket nummer det var och det stog 328 i taket

och jag gick fram och tog en lapp och där står det 329 på.

Skyndar mig o sms:ar Sari att hon skulle vända för då kunde

vi ta en sväng ut till Erikslund för jag hade sett en tunika som jag gärna ville ha.

Ja pass o id-kort var fixat på 15 min såååå smidigt det gick.

När jag kom ut så stog dom utanför så vi tog en sväng till Erikslund.

Och så gick vi till Zizzi och där köpte jag denna för 149:-

såååå billigt o bra.

KLICKBILDER

 


Sedan gick vi runt lite o kollade o jag var på apoteket.

Väl hemma så fick jag sååååå ont i magen men jag skrev nota

sedan cykla jag ner till affären och handlade.

Och innan jag åkte så sa jag till Håkan att jag skulle vänta ett tag för

jag visste ju att klänningen skulle komma idag.

Men nääää det kom inget så då sa jag då kommer det väl precis

när jag kommer hem.

Och vad tror ni....precis när jag kom in innan för dörren så kom sms:et.

Men då sa jag att nu får det vara till imorgon.

Fast inte kunde jag hålla mig heller utan ut på cykeln igen

och här är den....

 

Jag är sååå himla supernöjd med mina val av klänningar.

Oj vad mycket jag kommer att använda dom i sommar.


Och vi har ju haft en strålande varm och underbar dag.

Man njuter i fulla drag såååååå skönt.


Ja ha ikväll får vi se vem som åker ut från Let´s Dance

Blir spännande, är nog dags för Maria nu.

Men hon är ju poppis så visst vem som helst kan åka ut idag.

Fast det är ju dansen som ska bedömas och inte hur poppis man är.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards