~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Cina - 4 juni 2013 17:45

 

Idag får ni denna blir för i dag har jag vart ledsen.

Idag har jag vart lite ledsen för att min bror fick

idag ta bort deras katt Elvis.

Han hade förmodligen fått en hjärnblödning och

började bli förlamad i bakdelen.

Så idag fick han somna in 19 år gammal.

Han har haft en mycket fint och bra liv.

KLICKBILDER

SOV GOTT LILLA ELVIS   

 

Kommer ihåg som om det var igår när vi

hämtade honom som liten kattunge.

Usch jag vet vad man har att vänta sig det är

svårt att mista de små liven.

Bror min har begravdt honom hemma i trädgården

där Elvis alltid tyckte om att vara.

Han låg alltid i rabatten på sommaren.

Och där fick han även sin plats.

 

Visst vart det fint   

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards