~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Cina - 13 juni 2013 16:44

 

Idag får ni titta på dessa färgglada fåglar.....fina tycker jag.


Igår så fyndade jag, kommer ni ihåg att jag vann ett presentkort 

på 400:- på facebook i vintras på Marinas.

Igår tog jag cykeln dit o kollade efter en väska för jag

kom på att hon har väskor.

Men näää först hittade jag ingen som jag gillade, jo en som 

kostade över 1300:- den var attans snygg.

Men så hittade jag en ställning dr det stog 60% o

där hängde den en väska o jag kollade o det stog 703:-

och då frågade jag om det verkligen var 60% på väskan oxå.

Ja sa hon det har rasat bort en nit på den o så kollade jag

och tänkte det kan skomakaren fixa så jag fick väskan för 283:-

Och den är i skinn det vart ett riktigt fynd.

När jag kom hem så lagade Håkan den o det är ingen som ser att

det inte är samma nit.

KLICKBILDER

 


Igår satt jag och virkade ute hela eftermiddagen.

Och så funderade jag på hur jag ska ha detta linne.

Nu har jag ritat upp på ett papper.

MEN ÄR DÅLIG PÅ ATT RITA.

Fast för att ni ska förstå så ska ni få se det.

 

På framstycket kommer jag virka axelbanden ganska så långa

för att sedan lägga dom i kors på ryggen och fästa med

några snygga knappar.

Hoppas ni förstå hur jag menar.

Bakstycket blir alltså helt rakt bak på ryggen.

Jaja ni får väl se det när det är klart.

Idag har jag inte virkat ett enda varv.

Cyklat till affären o handlade i regnet.

Plockat o donat lite inne.

Lagat mat o idag vart det kålpudding med färsk vitkål och till det färsk potatis.

Så nu är jag mätt och belåten.

Tror bestämt att solen försöker titta fram.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards