~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Cina - 13 juli 2013 18:53

 

Idag får ni detta fina bild........


På förmiddagen så satt jag o fixade med väskan jag virkar/stickar.

Så höll grannen på o fyllde sin pool.

Och vad händer jo jag tog på mig badkläder och gick över.

Så nu har jag legat i poolen hela dagen ända till halv 5

och fytusan så underbart det är att ligga i vatten o solen skiner.

Nu ska jag ta o köpa oss en pool och ställa upp.

Skall bara hitta en lämplig sådan så kan man ligga där hela dagarna.

Känner mig verkligen nöjd med denna varma sköna dag.

Nu sitter jag och fixar o trixar med väskan lär  nog bli klar under dagen imorgon.


Bilder på där jag ligger i poolen som en valross kommer kanske imorgon.

Så ska ni få se att jag talar sanning.


Nu skall jag återgå till mitt projekt.


Önskar er alla en fortsatt underbar fin solig lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards