~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Cina - 19 juli 2013 17:40

 
Idag får ni ta del av denna fantastiska bild.........


Imorgon blir det invigning av PLAYA DEL CINA   


Som ni förstår så har vi idag satt upp poolen 

och den var i största laget men men det funkar.

KLICKBILD

 

Så här såg det ut tidigare idag.

Var någon som undrade om det inte tog tid att värma upp den.

Men man har en slang till kallvatten o en slang till varmvatten.

Så blir det den temperatur som man önskar.

Nu skall jag få hjälp med klorhalten lite senare ikväll.

Så får den stå men POOLSKYDDET på tills imorgon.

För som sagt imorgon skall den invigas.

För det ska ju bli varmt o skönt igen.

Idag har det inte vart så vidare värst varmt, halv storm ute.

Cyklade tidigare i dag ner till DollarStore o dit gick det

snabbt men hem fysjutton jag trampade men cykeln stog nästan stilla.

Såååådan motvind hem hade jag.

Men hem kom jag och handla det jag skulle ha gjorde jag.


Nu önskar jag er en fin fredagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards