~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Cina - 27 juli 2013 18:48

 

Idag får ni ta del av denna bild.....vacker.


Igår vart det inget bloggande var över hos grannen igår kväll

och där fanns ett mycket konstigt djur som jag aldrig

har sett tidigare o det var stort o konstigt.

Försökte ta en bild men den flaxade med vingarna så det var svårt.

KLICKBILD

 

Det såg verkligen gråtesk ut o horn i huvet hade den.

4 vingar 2 på var sida.

Letade som en tok på nätet men nääää hittade den inte.

Men efter hjälp av facebook vänner så fick vi

fram var det var för konstigt vi sett.

Det var en slags SVÄVARE.

 

Så här ser den ut (lånad bild från nätet).

Äcklig varelse tycker jag.


Och idag har jag jobbat på loppis.

Ägarna är ute med fruarna och luftar dom   

Var öppet mellan 10-14 och det gick bra var roligt

att göra något annat utöver det vanliga.

Affärerna gick bra.

Ja satt ute i en solstol och virkade för inne i affären kan man

inte vara för det blir för varmt.

Ni skall få se mitt virkande imorgon men det är bara

en enda stor mormors ruta och det ska faktiskt bli

något när det är klart hahahahaaaaaa nyfikna.

Ingen har gissat rätt ännu varken här eller på facebook.


Vi har haft några enormt varma dagar men jag klagar inte

för jag lider inte av det.

Imorgon blir det nog lite bad i poolen.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards