~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Cina - 29 juli 2013 18:11

 

Ja idag får ni titta på denna bild vare sig ni vill eller inte   


Idag har jag vart med Karin A ut till Erikslund på slutspurts rea.

Hon hämtade mig 9:45 så vi var precis där ute när dom öppnade.

Hon fick fynda ordentligt.

Jag handlade inget förutom en silikon kudde till min onda häl.

Jag måste ju kunna gå ordentligt nu när vi ska på PRIDE FESTIVALEN

på Fredag och Lördag i Stockholm.

Vi har tåget upp på fredag fm och åker hem lördagkväll.

Hotel har min brors son fixat till oss så vi har nära

till Pride Tåget som går av stapeln på Lördag kl 13:00

Tänkte vi även kanske ska kolla in Uggla som uppträder men

vi vet ej vilken dag han är men ska ta reda på det.


 


Igår kväll och i natt regnade det men luften är ändå

kvav o klibbig.


Nu önskar jag er en fortsatt bra måndagskväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards