~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Cina - 11 augusti 2013 17:53

 

Idag får ni ta del av denna fantastiska bild.


Usch idag känner jag mig totalt slut i kroppen.

Trött som tusan är jag fast jag inte skulle vara trött.

Gick o la mig o vila vid 13-tiden o orkade inte gå upp

förrän vid 14:30 o det är tusan inte likt mig.

Jag brukar aldrig lägga mig mitt på dagen.

Men idag sa kroppen att den behövde det.

Har inte gjort så mycket idag mer än att tvättat

en maskin tvätt.

Solsken hela dagen, fast det kom en riktig skur med regn för ett tag sedan.


Nu är det ner räkning till semestern

 

Längtar till HAVET nu, ska  verkligen bli ljuvligt att komma

bort en vecka.

Man förlänger sommaren lite när man åker så här sent tycker jag.

För jag tror att hösten är ganska så nära nu tyvärr.

Hoppas jag har fel.


Önska er alla en fortsatt fin söndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards