~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Cina - 13 augusti 2013 18:17

 

Idag får ni gotta er i denna bild.......


Igår fick vi åska på kvällen o så vart det strömavbrott

och inget varmvatten idag och så naturligtvis inget internet

igårkväll.

Men idag är allt fixat.

Imorse kom "RUTH" för att fixa i våran rabatt så nu slipper vi göra

något innan vintern o det känns såååå skönt.

Fick för mig att börja på ett till handarbete så jag var

och köpte garn idag.

Så nu har jag börjat få se om jag måste repa upp detta

och det är ju inte roligt om jag säger så.

KLICKBILDER

 

Vill ju inte berätta vad det ska bli utifall

det inte blir något av detta.

Men hoppas att det blir bra.


Igår plockade jag in lite flera tomater

 

Dom är väldigt goda ska jag säga.

Inget regn idag än så länge.

Sol hela dagen.

Skönt tycker jag.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards