~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Cina - 22 augusti 2013 17:17

 

Idag får ni ta del av denna magiska bild.........


Idag vaknade jag 05:30 och då gick jag upp.

Kunde inte sova längre idag.

Håkan åkte på provtagning kl:700 och då

började jag med att skura lister, fönsterkarmar ute på altanen.

Sedan efter det så tvätta jag fönsterna.

Och efter det så hade jag så ont i mina armar o jag blir så förbannad

när KROPPEN sätter STOPP när man vill så mycket.

Det är inte roligt att få ont så fort man gör lite tyngre arbete.

Men jag grät en skvätt o sedan gick jag över till grannen o

tog en fika o satt där ett par timmar.


Sedan ringde Sari och sa att dom skulle komma över

en liten stund.

Så Sanna fick sin tunika och JIPPI DEN PASSADE PRECIS.

KLICKBILDER

   

Hon vart så fin och glad vart hon oxå.

Vart bra med kort ärm oxå.


Frasse han älskar pallen som min pappa gjort den tar han o sätter sig på.

 

En riktig spjuver är han.

Tänk att han redan fyller 2 år den 15 september.

Tiden går alldeles för fort.

Ja Sanna fyller ju 7 år den 21 november.

Stora är dom små liven.


Soligt och fint väder även idag.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards