~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Cina - 26 augusti 2013 17:02

 

Idag får ni denna underbart vackra bild o titta på.........


Ja idag har jag en "springa på toalett dag" min mage är

nu igång igen men är väl bra om skiten kommer ut nu.

Vi hade tänkt att åka ut till Westerqvarn nu på em men nääää

jag vågar inte när jag ingen toalett har i närheten.

Så vi fick hoppa över det idag.

Är ju så fint ute så man skulle ju passa på.


Idag kom min resväska fram.

KLICKBILD

Jag har inte börjat packa ännu.

Ska inte ha så mycket med mig.

Har tvättat lite så det hänger ute på tork under taket på altanen.

Är ju varmt där nere i Side 40 - 45 grader så där o då behöver

man inte så mycket kläder för man har ju baddräkt på sig hela dagarna.

Jag har ingen resfeber över huvudtaget det brukar jag inte ha.

Är en ganska så van resenär efter alla år som jag åkt till utlandet.

Nu längtar man bara att fredagen ska vara här.

Jag längtar verkligen till HAVET och att få bada.  


Har inte så mycket att skriva om idag heller.

Men några rader vart det ju.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


 




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards