~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Cina - 27 september 2013 17:36

 

Idag får ni ta del av dessa fina färgsprakande fjärilarna.......


Jag fryser så förskräckligt vet snart inte vart jag ska ta vägen.

Ingen värme har vi på elementen heller får ha torktumlaren 

på så det blir lite värme inne fyfan för detta.

Sitter med fårskinnstofflor, mysbyxor , långärmad tröja och en huvtröja 

på det och sedan en filt om mig är detta normalt tro.

Ja fryser så jag kan inte ens äta.

Ja hur ska det bli i vinter tro.

Nog om det.

Idag har jag virkat klart min mössa iallafall.

Tofsen har jag skickat efter är så bra med den för den 

sätter man fast med tryckknappar så man kan byta till annan mössa.

KLICKBILD.

 

För den som undrar vad det vart av den mössan

jag började sticka så kan jag säga att den förstår jag inte mönstret på.

Fast jag har fått hjälp men det stämmer inte ändå.

Får bli något annat av det garnet så är det bara.


Imorgon bär det av till Hedemora ska bli spännande och  mycket roligt.

Det är visst Kopparbergsmarknade oxå men den hoppar jag över i år.

Det jag ska göra i Hedemora är roligare och varmare.


Önskar er en fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards