~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

Har vart barnvakt idag......

Av Cina - 20 oktober 2013 16:34

 

Idag får ni verkligen njuta av denna underbart vackra bild.........


Ja imorse åkte vi och var barnvakt till Sanna och Frasse så

mamma Sari skulle få sova och Pappa Patrik fick åka med Tigrarna till Täby för

att spela en innebandy match.

Men tyvärr kunde inte mamma Sari sova för det var för mycket

oväsen och Sanna sprang ut o in fast jag hade sagt till henne.

Men hon ville inte lyssna på det öra idag.

Fast så kan det ju bli ibland, så Sari får väl lägga sig tidigt ikväll istället

då hon inte ska ut i natt o jobba som tur är.

Men vi gjorde så gott vi kunde iallafall.

Här sitter Sanna och Frasse och Rex och kollar på tv.

KLICKBILDER

 


Började sticka på en mössa när vi var där men när jag

kom hem fick jag repa upp 5 varv o det är inte roligt

för jag gillar inte att repa upp.

Men denna gång så gjorde jag det.


I fredags skickade jag efter dessa snygga stövlar

och fick redan på kvällen ett sms att de var påväg.

  

Hoppas de kommer imorgon är väldigt nyfiken om jag

kommer i med mina fötter men det återstår att se.


Imorgon kl 10:00 skall vi till djurdoktorn med Gizmo

hans årliga rakning är just nu på gång.

Tråkigt men sant.

Som jag berättat tidigare så producerar han för mycket hormoner.

Så vi kan inget göra åt saken tyvärr.


I fredagskväll var vi bjudna hem till min bror på mat

och ingen vanlig mat utan LCHF-MAT.

Det var jättegott och den mest underbaraste

LCHF-KLADDKAKA jag ätit super super god var den.

Och den ska jag tametusan göra någon gång.

Dom har vart så duktiga i familjen, tillsammans har de

nog gått ner 55 kg sedan i MAJ.


Ha nu en fortsatt fin söndagakväll   


 
 
lillis

lillis

20 oktober 2013 17:43

En vacker och underbar bild som du visar.
Vad synd att inte Sari kunde sova,hoppas att hon kan ta igen det i natt.
Snygga stövlar hoppas att du kan ha dom.
Stackars lilla Gizmo hoppas att det går bra.
Oj så mycket din bror och hans familj gått ner i vikt
Ha en bra och skön kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

20 oktober 2013 21:29

Jag hörde ända hit hur stövlarna ropade Carinaaaaa;).Hoppas verkligen att du får i fötterna för dom är DU!Vilken tur att Sarri inte ska ut ikväll igen.Blir tidig kväll för henne o barnen...kan vara skönt det också.
Va duktiga familjen Jansson varit!Måste vara lättare när hela familjen stöttar varandra o går på samma diet.
Ja nu är premiärhelgen gjord.Det har gått galant...nu hoppas vi på folkströmmning till Forum o Spanska flugan.
Ha en bra vecka/kram

 
ansepanse

ansepanse

21 oktober 2013 10:50

vad tråkigt att mamma Sari inte kunde sova men det var roligt för dig att få vara barnvakt ett tag i allafall som jag förstår, fin bild på barnen tillsammans med Rex
hoppas att stövlarna passar dina fötter, de är superfina
Sv: tack för att du också letar efter spindeln :)
och nej, det är inte ormhasseln, det är piprankan jag tagit bild på
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

22 oktober 2013 07:47

Va mysigt att vara barnvakt åt dom fina små barnbarnen :)
Hoppas det gick bra för missen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards