~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Ett bra slut på veckan........

Av Cina - 25 oktober 2013 16:31

 

Idag får ni titta o njuta av dessa fina blommor.......


Ett otroligt bra slut på denna vecka har det vart.

Igår tillbringade jag kvällen på Ljusportalen med Peter, Camilla

och några till och det vart en mycket bra kväll.

Idag på fm gjorde jag ett besök hos en person.

Och även det var ett bra möte.


Var igår och köpte ett nystan garn till.

Så nu har jag stickat klart mössan.

Skall bara göra det tråkigaste.....fästa trådarna ;)

ja vad ska man göra nu när man inte har någon

stickning.....ja ni tror väl inte att jag är utan garn

näää näää köpte några andra nystan igår oxå.

Ja nästa vecka blir det väl inte som mycket stickat

kan jag tro är upptagen mån, tis, ons och torsdag.

Men det är bara roliga saker jag ska göra så veckan kommer gå fort.

Vad jag ska göra dessa dagar det får ni läsa om här i bloggen kanske.


Soligt och +13 grader idag det var riktigt skönt ute för idag

höll sig vinden borta.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
lillis

lillis

25 oktober 2013 17:08

Vackra blommor att vila ögonen på.
Så kul att allt gick bra i går kväll och även på förmiddagen i dag.
Förstår att du fixat nytt garn så du kan sticka mera
Vad kul att du har saker att se framemot nästa vecka.
Ha en skön kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

25 oktober 2013 17:40

Så duktig du är och det gläder gamla mig att du finner inre frid med ljusportalen. Det är säkerligen uppskattat av alla som kommer dit. Skönt att ditt veckoslut varit lyckat.
Kramen

 
ansepanse

ansepanse

25 oktober 2013 18:39

vilken vacker bild :)
nu har du massor att göra i nästa vecka alltså :)
önskar dig en fin kväll nu
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

25 oktober 2013 22:51

Vilken polkagrisrandg-blomma...läcker.
Så bra att det blev "bra"på fm.Roligt att du hittat ditt gebit;)
Idag var det verkligen otroligt skönt ute.Är det höst????Fast för mej får det gärna vara så här fram till dec.Då kan det bli kallt så det blir tjäle,snö från Lucia till trettonhelgen sen kan våren komma...snacka om önsketänkande!Ha det bra i helgen/kram

 
Ruth

Ruth

26 oktober 2013 00:06

Du har blivit en väldigt upptagen kvinna, roligt att du har hittat rätt där du här hemma. Regnar här nu men det har varit fint under dagen. Tur du fick tag på garn, jag stickar också en mössa med samma garn som halsduken, fy vad den är jobbig, men klar skall den bli vad det lider.
Ha en skön helg / kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

26 oktober 2013 08:09

Vilken superfin bild :) Ny grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

http://www.coquina.blogg.se

 
Malin

Malin

28 oktober 2013 16:12

Wow vilka blommor :) jag tänkte direkt på polkagrisar :D hihi!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards