~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 november 2013

Visst gillar jag regnbågens färger men.......

Av Cina - 9 november 2013 18:05

 

Idag får ni ta del av denna färgglada bild.........


Ja som sagt visst gillar jag regnbågens färger men kanske inte så fint

att ha dom i ansiktet o runt ögonen.

Som ni förstår så har jag två rejäla blåklockor idag runt ögonen.

Ont i totalt hela kroppen blåmärken över allt på armar, benen, magen och händerna.

Fytusan vilken tur i oturen jag har haft.

Näsan ser ut som en BAKPOTATIS o är öm som tusan.

Kan inte snyta mig.

Natten har vart jobbig svårt att vända mig m.m

Somnade bra igår kväll men vaknade att någon började spika vig halv ett i natt

och de höll på till halv 2 hur fan man nu kan börja spika mitt i natten.

Ansiktet är ju stelt så har lite svårt att äta och prata men det är bara

att hålla tyst ett tag, men en sak är säker jag kommer inte

gå ut och se ut så här finns många elaka tungor.


Regnet står som spön i backen idag.

En mörk o trist dag.

Har sovit i två timmar på dagen idag, kändes som jag behövde det.


Önskar er nu en fortsatt bra lördagskväll  


 
 
Ingen bild

Karin

9 november 2013 19:36

Ja det är nog bäst att du är inomhus tills det värsta lagt sig...inte så kul när folk tittar o tisslar o tasslar;)
Skitväder!!!!!Gjorde du rätt i som tog dej en tupplur.Ha en bra kväll/kram

 
Tina

Tina

9 november 2013 22:13

Se till att ta ett självporträtt som minne av vurpan ;) Men så skönt att det inte blev värre än så. Kram

http://tinezza.blogg.se

 
Ingen bild

Hulda

9 november 2013 22:30

Jag ser att du har ont i hela kroppen och är blå både här och där men håller med de andra kommentatorerna att du hade tur som inte bröt några ben och/eller armar. Vila nu och ta det lugnt så du får blåmärkena att gå bort.
Stor krya på dig kram från mej

 
Malin

Malin

9 november 2013 22:36

Usch tycker verkligen synd om dig :(
Massa kramar,hoppas du får en bättre natt inatt!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

10 november 2013 06:22

Förstår att du har ont i hela kroppen efter den vurpan, jag skulle inte eller gå ut med blåklockor, så mycket som folk pratar.
Ha det gott och försök att vila så mycket som möjligt
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

10 november 2013 10:19

Hmmm....spika på natta, villka knäppgökar gjör nåt sånt????
Jättefinbild och ögongodis.
Tittar in och önskar dig en fin söndag!
Kram

http://TantGlad.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

10 november 2013 11:18

stackars dig vännen, vilken hemsk natt och dag <3 hoppas, hoppas att det känns en aning bättre idag vännen <3
här regnade det också, precis hela dagen igår
Sv: idag har jag bild på soffan :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

10 november 2013 22:39

Denna vurpan glömmer du aldrig, men du hade tur trotts allt. Hur kan någon banka och spika mitt i natten, stoppa en lapp i deras brevinkast om att det inte får upprepas. Hoppas du snart återfår ditt ansikte så du kan med att visa dig ute igen.
Kram vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

11 november 2013 10:03

Oj,oj vilket elände. Stackars dig. Det blev ingen rolig helg för dig. Hoppas att du mår lite bättre nu. En styrke kram till dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

11 november 2013 10:44

Sv: kommer inom och önskar dig en fin måndag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards