~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Snart fredag-morgon.......

Av Cina - 28 november 2013 16:42

 

Ja idag får ni titta på denna kille "gubbe" eller vad ni vill kalla Magnus Uggla för  


Imorgon kväll kl 20:00 ska vi vara på plats på Rondo i Göteborg Patrik och jag.

Kl 21:00 börjar showen o håller på i 100 min detta mina vänner ska

bli en höjdar kväll hoppas jag.

Åker ju tåget imorgon bitti och kommer till Göteborg kl 12:00.

Ja jag har kameran med mig o hoppas att jag kan visa er fina bilder sedan.


Idag har jag pimpat min ljuslykta lite med små tomtar.

Vart lite mysigt tycker jag.

KLICKBILDER

 

Köpte även denna ljuslykta/vas igår.

 

Och den är så här fin när den lyser.

 

Vart så fint med kastanjer o konstsnö i botten på den.


Nu skall jag kolla på Lilla Huset På Prärien som går på 

kanal 4 GULD det är ju nostalgi på hög nivå tycker jag.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll   

 
 
Ingen bild

Hulda

28 november 2013 17:45

Men vännen då ... Måste du fresta mig att bli sittande och titta på den tjusiga mannen. Upprepar än en gång att jag är riktigt avundsjuk på dig. Han är bara så jäkla bra.
Ha en bra dagen före kväll ... snart sitter du på tåget och längtar tills showen börjar. Vi hörs !!
Kram från mej !!

 
Ingen bild

Karin

28 november 2013 21:16

Hoppas nu att tåget går i tid o inget stopp under vägen utan att ni får sitta o NJUTA av en härlig show.För det är jag övertygad att det blir:)
Du har också börjat jula lite...jag har tvättat fönster o bytt gardiner resten får bli på lördag.Smaskigt bullrecept...kanske det blir lite baka också.
Ha nu SÅÅÅÅ kul o visa lite foton när du kommer hem/kram

 
Ruth

Ruth

28 november 2013 22:10

Fin bild på härliga Magnus, ni får en super upplevelse i Göteborg, hoppas ni får fint väder också.
Ett fint änglabord med den nya lyktan, den pryder verkligen sin plats. Även den andra ljusvasen är fin, så mysigt med levande ljus, det behövs verkligen nu.
Mössan blev fin med en pälsboll på toppen, nog känner man sig tom i fingrarna när man inte har något projekt på gång. Men i helgen har du annat och tänka på.
Många kramar ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 november 2013 06:49

Blir säkert en kanonkväll med Magnus, ni får ha så trevligt.
Så fint det blev med Lyktan och dom andra sakerna.
Tack för receptet
Ha en trevlig helg och njut
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 november 2013 11:18

åh, då är du snart framme i Gbg :) vad roligt och spännande
se där, lyktan blev riktigt julfin med tomtarna
njut nu riktigt av din vistelse i Gbg
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.seh

 
Malin

Malin

29 november 2013 16:04

Hoppas ni får en helt fantastisk kväll , Njut allt vad du kan :)
Jätte fina bilder du visar, så varma:)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards