~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under november 2013

Av Cina - 9 november 2013 18:05

 

Idag får ni ta del av denna färgglada bild.........


Ja som sagt visst gillar jag regnbågens färger men kanske inte så fint

att ha dom i ansiktet o runt ögonen.

Som ni förstår så har jag två rejäla blåklockor idag runt ögonen.

Ont i totalt hela kroppen blåmärken över allt på armar, benen, magen och händerna.

Fytusan vilken tur i oturen jag har haft.

Näsan ser ut som en BAKPOTATIS o är öm som tusan.

Kan inte snyta mig.

Natten har vart jobbig svårt att vända mig m.m

Somnade bra igår kväll men vaknade att någon började spika vig halv ett i natt

och de höll på till halv 2 hur fan man nu kan börja spika mitt i natten.

Ansiktet är ju stelt så har lite svårt att äta och prata men det är bara

att hålla tyst ett tag, men en sak är säker jag kommer inte

gå ut och se ut så här finns många elaka tungor.


Regnet står som spön i backen idag.

En mörk o trist dag.

Har sovit i två timmar på dagen idag, kändes som jag behövde det.


Önskar er nu en fortsatt bra lördagskväll  


Av Cina - 8 november 2013 15:58

 

Förbannade helvetet skit skulle cykla ner till affären och cykelhjulen gled

i snorhala löven och jag stöp i backen så det bara small om det. 

Slog i hvudet i backen och näsan och höger sida av ansiktet rätt ner i

backen näsan är dubbelt så stor men inget brutet......vilken tur att glasögonen höll. 

Men imorgon är man ju blåslagen så nu kan man ju inte visa sig ute FAN oxå.
Blodade ner hela jackan, backen o våran trapp för blodet sprutade ur näsan.
Ja vad ska gamla kärringr upp på cykel o göra kan man undra .

Jag har ringt 1177 och inget behöver åtgärdas om jag inte får ont i huvudet

eller mår illa, ska hålla mig vaken. 

Det värsta är ju inte huvudet utan näsan som snart är över hela ansiktet

och om näsbenet var brutet skulle jag ha väldigt ont men 

det har jag inte utan näsan är bara öm och STOR

och ett litet skrapsår vid ögonbrynet efter bågen på glasögonen......

Många som läser detta får sig nog ett gott skratt men jag bryr mig inte om det.
Ont gör det just nu i hela kroppen men men det går nog över så småning om.
Tur att jag inte ska iväg på Magnus Uggla förrän om 21 dagar.
Nu sitter jag o vilar och stickar lite tur att händerna klarade sig.
 
Kanske skulle man köpa sig en sådan här hahahahaaaaa.

Tur man kan skämta om saker.

 

 
Önskar er alla en fortsatt fin fredags em/kväll  
Av Cina - 7 november 2013 17:18

 

Idag får ni titta på denna vackra fågel........tänk om vi hade sådana fina i Sverige.


Idag på förmiddagen så städade jag och tvättade alla mattor.

Sedan satte jag mig och stickade klart min halsvärmare.

KLICKBILD

 

Den vart så här vart ju riktigt bra om jag får säga det själv.

Men tyvärr så sticks den tycker jag.

Fast det känner man ju inte när det blir kallt ute.

Har börjat på en till få se hur den blir då.

När man har börjat så måste man ha något för händerna ibland.

Man stickar o lägger på hög hahahaaaa.


Grått o tråkigt väder även idag men jag ska inte klaga.

Har väl inte så mycket mer att skriva om idag tyvärr.


Så jag önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

Av Cina - 6 november 2013 17:39

 

Idag får ni studera dessa pippifåglar.....mycket vackra är dom tycker jag.


Ja nu har jag ju lovat att ni skulle få se min nya tatuering 

så då finns det väl ingen återvändning nu då.

KLICKBILD

SÅ HÄR KOMMER DEN!!!!!!

 

Ja som ni ser så är det ett öga "mitt tredje öga" om

man vill säga så.

Men detta öga har ju vingar o den har en symbol för mig.

Och vad är det tänker jag inte berätta utan håller för mig själv.

Vet att många tycker det är fult men det struntar jag

verkligen i denna sitter på mig och jag är en stolt bärare av det.

Nu kommer jag se Magnus Uggla med tre ögon o det vill inte säga lite hahahahaaaa.

Jaja nu har ni fått sett den.


Idag har det vart lite sol men mest grått.

Håkan har vart på fotvård på förmiddagen så nu har han fina fötter.


Jag har setat o stickat på min halsvärmare.

Ni får se kortet jag tog igår på den.

 

Melerat garn så det randas av sig själv på andra

sidan finns inget grönt lite konstigt men så är det.

Men då kan jag ju ha den hur jag vill en sida grå o svart

och den andra sidan grå, svart och grön.

Ja nu får vi se hur långt garnet räcker men

jag stickar upp 100 gr så får vi se hur den blir.

Har inget mönster utan stickar bara på.

Hoppas den inte blir för trång bara för jag vill inte ha

något som sitter hårt om halsen.


Nu önskar jag er en fin onsdagskväll  


                     

Av Cina - 5 november 2013 22:08

 

Idag får ni ta o titta på denna bild.


Ja idag har dagen o kvällen gått ganska så fort.

Började att sticka på en halsvärmare idag.

Så nu ikväll har jag vart på Ljusportalen.

Har nästan nyss kommit hem.

Så nu ska jag snart lägga mitt tomma huvud på kudden och försöka sova.

Imorgon är en ny dag.

Nu när jag kom hem var det bara +1 grad så det kommer nog frysa på inatt.


Kanske ni kan få en bild på tatueringen imorgon vi får se hur det blir.


Nu önskar jag er en fortsatt bra tisdagskväll.


Jag säger GOD NATT här ifrån mig  

Av Cina - 4 november 2013 17:44

     

Idag får ni ta del av denna fina bild.........


Ja nu är tatueringen klar för denna gång.

Är en stolt bärare av detta smycke.

Och ni som undrar vad det är får ha tålamod tills 

den är mindre röd.

Men jag lovar att visa den för den som är nyfiken o vill se den.

Jag är ju mycket nöjd och det är ju huvudsaken sedan vad andra

tycker o tänker det bryr jag mig inte om.


Kallt idag men soligt hela dagen.

Om det inte hade blåst då hade det vart skönt.

Men man får vara glad att solen ville titta fram.


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndagskväll  

Av Cina - 3 november 2013 19:44

 

Idag får ni följa denna trappa och sedan fantisera om vart den leder.


Ja nu  har denna gråa regniga söndag snart slut.

En riktigt tråkig dag.

Men imorgon är det dags för lite spänning.

Ska alltså tatuera mig hos Rita imorgon.

Är så glad att hon kunde peta in mig innan hon åker hem på tisdag.

Vad det ska bli det får ni tids nog se.

Många kommer tycka att det ser otäckt ut men jag tycker

det är super snyggt men smaken är som baken delad ;)

Tisdag har Peter och jag jobb igen ska oxå bli spännande.

Allt bara flyter på just nu känns det som.

Jaja ni ska inte bli ut tjatade mer nu.


Önskar er alla en fortsatt fin söndagkväll  


Av Cina - 2 november 2013 23:45

 

Idag får ni titta på denna fina bild och så får ni fantisera om vart den leder.......


Ja som sagt låt fantasin flöda fritt för fantasi det har vi alla om vi

vill plocka fram den......livet vore tråkigt utan fantasier.

Sätt er o fundera vart ni kommer om ni går igenom denna grind.....


Idag har vi vart ut och handlat lite och imorgon

blir det rotmos o fläsklägg.

Så fläskläggen den har jag kokat idag rotmoset imorgon.

Gör mycket rotmos så jag kan frysa in o bara ta fram 

när man är sugen på just det.


Ja på måndag är det min tur att "dejta" Rita innan hon

åker hem till Skåne igen.

Ska bli så spännande o se hur detta motiv kommer att bli.

Ja jag vet vad det blir men håller det hemligt tills det är klart.


Ni skall få se min hibiskus som fortfarande står ute

på altanen o den blommor som sjutton o en massa knoppar.

KLICKBILDER

   


Önskar er en GOD NATT o sov gott.  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards