~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Öm i skinkan o höften.......

Av Cina - 14 december 2013 18:52

 

Idag får ni denna färgglada bild att titta på.....läcker eller hur!!!???


Jobbig natt inatt katten väckte mig staxt för 2 sedan höll han på

fram till 10 i 6 imorse och då gick jag upp då var Carina förbannad.

För när jag gick upp gick han o la sig.

Han springer från fönster till fönster o bara ylar som en varg.

Kan sitta ute i hallen oxå o yla.

Ja det är fan inte roligt.


Sedan märkte jag att jag var så öm i höften och skinkan.

Och kunde inte fatta varför......men sedan kom jag ju på

att det var ju för jag legat på köksbordet och spela sjöjungfru igår.

Jaja det går över det oxå.

Folk som såg mig funderar nog varför.

Och det får ni oxå göra.


Fick snö idag men som nu har regnat bort.

Var tvungen att gå ut idag.

Var till apoteket o så in på ICA hade slut på clementinerna.


Bakade rullrån på eftermiddagen till oss för vi hade slut.

Har nog bakat 300 st sedan jag köpte.

Sedan åt vi mat o efter det vart jag så himla trött så

jag gick o la mig o vila på soffan o somnade.

Så jag sov nog i 2 timmar det var skönt ska jag säg.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördagskväll  

 
 
Lillis

Lillis

14 december 2013 19:14

Vacker och färgglad bild.
Fy så trist när katten håller på så där, han kanske ser något som inte du gör.
Ska man ligga på köksbordet i några timmar så förstår jag att du är öm både här och där.
Ha nu en skön kväll och ta igen dig
Kram vännen min

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 december 2013 10:25

spelade du sjöjungfru igår :)??? det hade jag velat se :)
ja just det, nu är det ju fullmåne igen, ledsamt att din ena katt ska reagera så på månen, den tror väl att den är en varg, kan jag tänka
Sv: jag skickade bara iväg 5 st julkort i år, så det är inte speciellt mycket, jag har minskat radikalt, och du, jag tycker inte att du är tråkig för att du slutat skicka julkort, självklart är det inte roligt att skicka en massa och så själv inte få
ha en fin tredje advent nu
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.seh

 
Ingen bild

Karin

15 december 2013 11:54

Vilket fin hjärta....Johnny undrar hur du gjort det?
Jag har också dragit på julkortsskickandet.Det blir dyrt med frimärken när man kan skicka hälsningar genom nätet.Inte så kul kanske men de närmaste får kort.
Ses längre fram idag/kram

 
Annika

Annika

15 december 2013 17:38

Nämen....sjöjungfru på köksbordet? Kan förstå att du blir arg på katten då han ylar på. Är det fullmåne? Ha oxå bakat rullrån. Men tyvärr så rullade hälften ner på golvet, så jag måste göra ett gäng till.
Ha nu en skön kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

15 december 2013 18:46

Sv: men visst är det så :( vad otroligt hemskt det ska vara, jag har faktiskt varit ledsen redan, igår satt jag och grät över det, men inte hjälper väl det, gör ju bara mitt eget liv sämre
jag skriver lite kryptiskt men om du vill kan du ju ta bort den här kommentaren
bamsigaste kramen till dig vännen <3

http://kinaguld.blogg.seh

 
Ruth

Ruth

16 december 2013 00:12

Varför ylade katten nu, det är väll inte fullmåne (eller är det det?) inte mars månad heller ?
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

17 december 2013 15:31

Åh vilken fin bild, helt underbara färger!
Jobbigt med en ylande kisse.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards