~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Årets näst sista dag!!!!!!!

Av Cina - 30 december 2013 17:29

 

Idag får ni titta o njuta av denna vackra bild.........


Ja då var årets näst sista dag snart slut.

Vart har detta år tagit vägen tro.

Har väl vart ett ganska så bra År trotts allt.

Men jag ska inte blicka tillbaks på året,

utan nu blickar jag framåt till År 2014.

Nyfiken på vad det kan ha med sig men det får visa sig.


Nyår firar vi ensamna här hemma lika så skönt.

Eller vi tycker det är skönt.

Man har kommit ifrån det där med att fira Nyår det var viktigt förr när man var ung ;)

Klart jag är ung fortfarande men uppskattar att vara hemma.


Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll  


 
 
Lillis

Lillis

30 december 2013 17:57

Jag njuter av denna vackra bild
Håller med dig om att det är bara att blicka framåt på det Nya året.
Visst kan det vara skönt att bara vara hemma även fast det är Nyår
Ha en bra kväll min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
prilyckans

prilyckans

30 december 2013 18:09

Förstår att du också anlitar Lars eftersom du kände igen stilen. GOTT NYTT ÅR på er

http://bloggplatsen

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2013 19:37

jag uppskattar också att vara hemma och det kommer vi att vara nu i morgon :)
en fin måndagskväll till dig också
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

30 december 2013 22:09

Ja du ingen ide´att blicka bakåt utan att se framåt mot nya "äventyr":)Vi har ju en del att invänta!
Här blir det också en lugn nyårskväll.Ha det så skönt med gubben o katterna.Hoppas att de inte blir allt för skrämda av alla smällare/kram

 
TantGlad

TantGlad

31 december 2013 07:45

Villken jättevacker bild!

GOTT NYTT ÅR till dig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Malin

Malin

1 januari 2014 14:30

Ja man skall alltid blicka framåt :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards