~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Cina - 6 januari 2014 16:18

 

Idag får ni titta på dessa små söta ulltussarna.........  



Ja så var det då äntligen slut på alla dessa helger

och veckorna blir normala igen såååååå skönt.

Nu blickar vi fram mot våren och ljusare dagar.

Ja det gör iallafall jag och glädjs över att vi går mot ljusare dagar.


Idag har jag letat på nätet efter gratis virk mönster till linnen.

Tänkte vara ute i tid i år så jag slipper sitta i anletets svett sedan 

och virka i panik   


Hittade detta som jag gillade men som då är lite för litet

till mig i storleken men man kanske kan virka det större.

Skall fråga någon virk kunnig.

KLICKBILD

 

Jag gillade verkligen detta.

Vad tycker ni????

Finns så mycket snyggt som man kan virka men så

kommer man till utlänska mönster o då fattar man inget.

Och att översätta det genom översättningsprogram på

datorn blir inte samma sak utan  blir något helt annat.

Men men får hålla mig till det som är på svenska.


Kan berätta att jag inte smakat mina bakelser jag gjorde igår.

Men Håkan tyckte dom var goda och så fick mina grannar smaka o

dom gick hem där oxå.

Kanske ska ta o smaka en till kvällen.


Ja ha tisdag imorgon och sedan på onsdag ska jag ut 

på en lite längre tripp blir borta hela dagen.

Ska bli mysigt och trevligt.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll fast det är söndag   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards