~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Cina - 10 januari 2014 16:17

 

Ja idag får ni titta på detta kärlekspar....en kanonbild i mitt tycke......


Ja idag på fm åkte jag till min garnaffär där jag brukar köpa garn.

För nu har jag gett mig sjutton på att jag ska sticka tunikan i förra inlägget.

Och jag köpte inte kritvitt tycker det blir såååå himla vitt.

Köpte äggskalsvitt (om det nu heter så)

KLICKBILD

 

Så här ser det iallafall ut och jag köpte heller inte

SUPER COTTON som det står i mönstret jag tycker

att det man stickar o virkar av bomull blir så himla tungt att ha på sig.

Så det vart ett garn med 50% akryl o 50% bomull jätte fint att sticka i.

Och så klart har jag ju börjat sticka kunde ju inte låta bli.

Bilden missvisar färgen men fotot är taget i lampsken.

 

Men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut o hur långt jag kommit.

Nu ska jag inte sticka mer idag utan det får vänta tills imorgon.

Kommer inte ha bråttom med detta projekt för jag hinner nog

till sommaren kommer.

Annars blir det väl liggandes kanske vi får se om jag tycker det är kul.


-grader här hos mig men ingen snö tack o lov.

Men ska inte säga för mycket kanske det kommer men det visar sig väl.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  


        

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards